فروش شیشه سکوریت در کرج

فروش،نصب و اجرای شیشه سکوریت در کرج و تهران

فروش شیشه سکوریت در کرج

فروش،نصب و اجرای شیشه سکوریت در کرج و تهران

کرکره برقی مغازه ، فروشگاه

فروش شیشه سکوریت    09126356737

 شیشه سکوریت در تهران    09126356737

شیشه سکوریت در کرج      09126356737

شیشه سکوریت در منطقه ۳    09126356737


جهت مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۶۷۳۷  تماس حاصل فرمایید.

جهت انتخاب کرکره برقی مغازه باید دو مورد را در نظر داشته باشیم:

۱٫ انتخاب نوع تیغه کرکره با توجه ظاهر تیغه ، ابعاد کرکره برقی و قیمت

۲٫ انتخاب موتور کرکره برقی مناسب با توجه به ابعاد و وزن تیغه انتخابی و فضای موجود در بالای کرکره برقی جهت قرارگیری رول و موتور کرکره برقی

 

پیش از اینکه بخواهیم به معرفی انواع تیغه و موتور کرکره برقی بپردازیم لازم است بدانیم که نوع موتور و تیغه کرکره برقی هیچگونه تاثیری بر جمع شدن رول بالای کرکره برقی به سمت داخل و یا بیرون فروشگاه ندارد و تنها با توجه محل نصب کرکره برقی و سلیقه کارفرما در مورد جهت رول شدن کرکره برقی تصمیم گیری می شود. لازم به ذکر است پر کاربردترین تیغه کرکره برقی جهت کرکره های کوچک و متوسط، تیغه کرکره آلومینیومی سایز ۸۰ و برای کرکره برقی های بزرگ تیغه کرکره آلومینیومی سایز ۱۰۰ می باشد. معمولاً برای کرکره برقی های کوچک با وزن سبک موتور توبلار تا گشتاور ۱۴۰ نیوتن-متر و برای کرکره برقی های متوسط و بزرگ از موتور ساید و یا موتور توبلار صنعتی با  گشتاور بالا استفاده می شود.

 

تیغه کرکره برقی مغازه ، فروشگاه

پرکاربردترین تیغه های کرکره برقی مغازه، تیغه کرکره برقی آلومینیوم و تیغه کرکره پلی کربن شفاف می باشند که در عکس زیر سمت راست تیغه کرکره برقی آلومینیومی و سمت چپ نمونه ای از تیغه کرکره برقی نانو پلی کربنات شفاف نمایش داده شده است. تیغه آلومینیومی برای کرکره برقی هایی تا حداکثر ابعاد ۱۲×۱۲ متر و تیغه کرکره پلی کربنات حداکثر برای کرکره برقی هایی با ابعاد ۷×۷۷ متر قابل نصب می باشد.

 

در بعضی موارد کارفرما از انواع دیگر کرکره برقی برای مغازه یا فروشگاه خود استفاده می نماید که به معرفی آنها می پردازیم، تیغه کرکره نارنجی رنگ سمت راست با نام تیغه کرکره برقی پانچ شناخته می شود که معمولاً نمی توان یک  دهنه کرکره برقی را فقط با این نوع تیغه کرکره اجرا نمود ولی جهت ایجاد زیبایی در کار و همچنین ورود نور به داخل معمولاً چند ردیف تیغه کرکره پانچ بصورت ترکیبی با تیغه کرکره برقی آلومینیومی کار می شود، همچنین تیغه سمت چپ تیغه آلومینیومی غضروف دار است و ویژگی این نوع تیغه کرکره حرکت کاملاً آرام و بی صدا می باشد.

 

از انواع دیگر کرکره برقی فروشگاه می توان به تیغه کرکره فول پانچ ( آبکشی ) که در عکس پایین در سمت راست قرار دارد اشاره نمود این نوع تیغه کرکره برقی ظاهر زیبایی دارد و اگر از دور به آن نگاه کنیم داخل مغازه دیده می شود ، نوع دیگر کرکره برقی تیغه امنیتی گیتر می باشد که در عکس زیر در سمت چپ قرار دارد و مزیت آن امنیت بسیار بالا و دیده شدن داخل کرکره است و نقطه ضعف آن قیمت بالا و ایجاد صدا در هنگام بالا و پایین شدن است.

 

اگر بخواهیم انواع تیغه کرکره برقی را بر اساس قیمت دسته بندی نماییم ، از ارزان به گران داریم:

کرکره برقی آلومینیوم

کرکره برقی غضروفدار

کرکره برقی فول پانچ

کرکره برقی پلی کربن شفاف

کرکره برقی رول گیتر

 

موتور کرکره برقی مغازه

برای کرکره برقی مغازه معمولاً از موتور تیوبلار و یا از موتور ساید استفاده می شود که موتورهای ساید حدوداً ۱۵% از موتورهای تیوبلار گرانتر می باشند. موتور های کرکره برقی تیوبلار فضای کمتری را اشغال می کنند و در صورت  خرابی نیاز است کل کرکره برقی باز شود تا اینکه موتور کرکره از داخل شفت خارج شود. موتورهای ساید فضای بیشتری را اشغال می کنند و کرکره سنگین تری را بالا و پایین می کنند و در صورت خرابی موتور ساید نیاز نیست که به کرکره برقی دست بزنیم و از بیرون میتوان سریعاً موتور ساید را تعمییر ویا تعویض نمود. موتور کرکره برقی می تواند فاقد برق اضطراری و یا UPS دار باشد ولی در هر دو نوع خلاص کن دستی نیز وجود دارد.

ش

 

 تجهیزات ایمنی کرکره برقی مغازه

برای افزایش امنیت توصیه می شود که حتماً برای کرکره برقی جاقفلی فولادی نصب شود و زمانیکه کرکره پایین آورده می شود قفل گردد. برای ساختمان های در حال ساخت بهتر است ابتدا کرکره برقی نصب شود و سپس ریل آن داخل نما کار شود تا اینکه امکان دستکاری ریل نباشد. همچنین جهت ضد سرقت نمودن کرکره برقی مغازه توصیه می شود بجای ریل آلومینیومی از ریل آهنی ضخیم استفاده شود.

کلمات کلیدی:

کرکره برقی در تهران

کرکره برقی شفاف
کرکره برقی کروکی ایتالیا
نصب کرکره برقی
کرکره برقی
کرکره برقی اتوماتیک اتو در

کرکره برقی بارزانته ایتالیا
قیمت کرکره برقی
کرکره هوشمند
کرکره برقی اتوماتیک با تخفیف ویژه سال ۹۳
درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت تیغه کرکره برقی
آچلان در تولید کننده درب کرکره ای اتوماتیک
درب اتوماتیک پارکینگ
کرکره برقی+قیمت
درب کرکره ای اتوماتیک ایتالیا
کرکره برقی / بررسی تیغه های کرکره اتوماتیک

کرکره برقی اراک
کرکره اتوماتیک آچیلان در
موتور کرکره برقی بارزانته ایتالیا
کرکره برقی اتوماتیک
درب اتوماتیک
کرکره اتوماتیک برقی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.