فروش شیشه سکوریت در کرج

فروش،نصب و اجرای شیشه سکوریت در کرج و تهران

فروش شیشه سکوریت در کرج

فروش،نصب و اجرای شیشه سکوریت در کرج و تهران

چه نوع جک پارکینگی مناسب تر است

شیشه سکوریت در تهران    09126356737

شیشه سکوریت در کرج      09126356737

شیشه سکوریت در منطقه ۳    09126356737

21829522020157vahid123

دربهای لولایی انواع مختلفی دارند که از جنس و متریال های گوناگون ساخته می شوند.برای اتوماتیک کردن دربهای لولایی چند عامل مهم وجود دارد تا بتوان بهترین جک پارکینگی را انتخاب کرد.ما در این مقاله سعی می کنیم بتوانیم به شما کمک نموده تا جک پارکینگی مناسب خود را بتوانید انتخاب کنید ، در قسمت بالا نیز لیستی از فروشندگان و نصابان جک پارکینگی وجود داشته تا در صورت لزوم برای استعلام قیمت با آن ها تماس بگیرید.

امید است راه نمایی های سایت کاربردی بوده و به شما کمک نماید.

عوامل مهم در انتخاب جک پارکینگی

  • ۱- وزن هر لنگه درب
  • ۲- عرض هر لنگه درب
  • ۳- تعداد تردد در شبانه روز

انواع جک پارکینگی برای درب لولایی:

جک پارکینگی یک سیستم مکانیکی و یا هیدرولیکی است که بر روی درب های ساده ( درب های لولایی) نصب

می شود تا بدون دخالت دست و با استفاده از ریموت امکان باز و بسته شدن درب فراهم شود.

تفاوت بین جک پارکینگی مکانیکی و جک پارکینگی هیدرولیکی

جک پارکینگی مکانیکی معمولا برای درب های سبک تر و با تردد کمتر استفاده می شود در حالی که جک هیدرولیکی برای درب های سنگین تر و تردد بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

جک پارکینگی زیر سطحی چیست؟

در مواردی که درب لولایی بسیار ظریف بوده و استفاده از جک پارکینگی ممکن است به زیبایی درب لطمه وارد کند ، می توان از

جک زیر سطحی استفاده کرد که به  آن جک نامرئی نیز می گویند. نصب این نوع جک بسیار پیچیده تر از جک پارکینگی معمولی داشته و نیاز به تخصص بیشتری دارد همچنین برای نصب این نوع جک پارکینگی نیاز به فنداسیون و زیر سازی می باشد . در ادامه مقاله با انواع مدل های جک زیر سطحی و کاربرد هر یک آشنا می شویم.

قطعات مورد استفاده در جک پارکینگی؟

ریموت کنترل – فلاشر – جک بازویی جک پارکینگی – چشمی – قطعات نصب-مرکز فرمان جک پارکینگی

چشمی جک پارکینگی:

ریموت کنترل جک پارکینگی: ریموت کنترل وسیله ی ارتباطی کاربر با مرکز فرمان به صورت بی سیم می باشد .(کنترل از راه دور).معمولا در هر یک از پکیج های جک های پارکینگی ۲ عدد ریموت وجود دارد ( بسته به نوع و مارک جک پارکینگی ممکن است این میزان کمتر و یا بیشتر نیز باشد ) ولی می توان به تعداد نا محدود ریموت کنترل را با مرکز فرمان ست کرده و به هم متصل نمود.

چشمی دارای سیستم مادون قرمز می باشد و اگر خودرو ، عابری و یا مانعی در مقابل چشمی باشد ، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می کند و مانع می شود که درب به خودرو صدمه وارد کند.

مرکز فرمان جک پارکینگی: مرکز فرمان وظیفه ی فرمان باز و بسته شدن و توقف جک ها را دارد و همچنین رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگی می باشد.

جک بازویی جک پارکینگی: جک پارکینگی  ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی و یا هیدرولیکی است.

فلاشر جک پارکینگی :فلاشر با علایم و ارم هشدار دهنده مختلف باز و بسته شدن درب را نشان می ده.

جک پارکینگی الکترو مکانیک

برای درب های سبک با تردد پایین و عرض کم استفاده می شود ، ( ساختمان های مسکونی با تعداد واحد پایین ) و به وسیله ی نیروی مکانیکی و چرخ دنده ها کار می کند.

نوع عملکرد این جک ، موتور کوچکی است که در داخل بازویی جک قرار دارد و قدرت خود را به گیربکس دستگاه منتقل می کند تا با افزودن توان ماردون جک پارکینکی را به حرکت در آورد و در آخر شفت بازویی با سرعت تنظیم شده به عقب و جلو حرکت کند.

جک پارکینگی الکترومکانیکی از لحاظ امنیت مانند سیستم هیدرولیکی بسیار ایمن طراحی شده و در برابر فشار بیرونی بسیار مقاوم و می توان با یک قفل ساده و کارآمد نفوذ پذیری آن را غیر ممکن و به صفر می رساند.

جک پارکینگی الکترو هیدرولیک:

این نوع جک پارکینگی برای درب های سنگین با تردد بالا و با عرض زیاد مانند مجتمع های مسکونی ، اماکن صنعتی و … استفاده می شود . این نوع جک پارکینگی با فشار روغن کار می کند و ازین رو دارای قدرت بالایی است.

جک پارکینگی اولین نوع درب اتوماتیک محسوب می شود. جک پارکینگی هیدرولیکی از قدرت بسیار زیاد و توانایی کارکرد نامحدود و استهلاک بسیار پایین نسبت به جک الکترومکانیکی برخوردار است.

جک بازویی هیدرولیکی برای درب های پارکینگی سنگین و یا دربهای صنعتی کاربرد دارد.همچنین بر خلاف جک های مکانیکی تعداد تردد آن محدود نمی باشد.از معایب این سیستم گران بودن آن و احتیاج به سرویس و نگهداری فصلی می باشد.از لحاظ امنیتی این نوع جک پارکینگی بسیار امن بوده و برتری محسوسی نسبت به جک پارکینگی مکانیکی دارد و توصیه می شود در ابعاد بالای هر لنگه ۲۲ متر از قفل برقی استفاده شود

فروش جک پارکینگی  ،  خرید جک پارکینگی  ، لیست قیمت جک پارکینگی ، جک پارکینگی در تهران ، جک پارکینگی در کرج ، فروش جک پارکینگی ، تعمیرات جک پارکینگی ، تعیرات جک پارکینگی ، فروش درب اتوماتیک پارکینگ ، خرید جک اتوماتیک پارکینگ ، جک پارکینگی در منطقه یک ، جک پارکینگی در منطقه دو، جک پارکینگی در منطقه سه ، جک پارکینگی در منطقه چهار ،جک پارکینگی در منطقه ۵ ، چک در منطقه ۲۲ ، جک پارکینگی در منطقه ۱  ،  جک پارکینگی در سعادت آباد ، جک پارکینگی در شهران ، جک پارکینگی در ولیعصر ، درب پارکینگی در شهرک راه آهن ، جک پارکینگی در جنت آباد ، جک پارکینگی در تهران پارس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.