فروش شیشه سکوریت در کرج

فروش،نصب و اجرای شیشه سکوریت در کرج و تهران

فروش شیشه سکوریت در کرج

فروش،نصب و اجرای شیشه سکوریت در کرج و تهران

انواع کرکره برقی بر اساس تیغه


 شیشه سکوریت در تهران    09126356737

شیشه سکوریت در کرج      09126356737

شیشه سکوریت در منطقه ۳    09126356737

 


جهت مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۶۷۳۷  تماس حاصل فرمایید

کرکره برقی با تیغه آلومینیومی

پرکاربردترین تیغه کرکره برقی ، کرکره برقی آلومینیومی می باشد که با توجه به سایز دهنه و کاربری کرکره برقی در سایزهای متنوع تولید می شود. سایز تیغه کرکره برقی، برابر است با ارتفاع آن بر حسب میلیمتر، مثلاً تیغه ۲ پل ۸۰ یعنی تیغه کرکره ای که ارتفاع آن ۸۰ میلیمتر است و ۲ پل آلومینیومی جداره داخلی و خارجی آنرا به هم متصل نموده است. در ادامه توضیحاتی در مورد انواع تیغه کرکره آلومینیومی ساده، غضروفدار، پانچ و تیغه کرکره طرح چوب ارائه  خواهد شد.

کرکره برقی آلومینیوم

ghoz

رایج ترین نوع کرکره برقی، کرکره برقی آلومینیومی می باشد. این تیغه های کرکره برقی که از عبور آلومینیوم ذوب شده از درون قالب ساخته می شود عموماً با رنگ کوره ای الکترواستاتیکی رنگ آمیزی می شوند. تیغه های آلومینیوم کرکره برقی با توجه به ابعاد کرکره برقی و کاربری آن در سایز های متنوعی تولید می شوند که در زیر به بعضی از آنها اشاره می نماییم:

کرکره برقی آلومینیومی

• تیغه سایز ۶۰ که یک تیغه باریک و ظریف می باشد معمولاً جهت کرکره برقی پنجره نصب می گردد و حداکثر تا ابعاد (عرض ۵) x (ارتفاع ۵) متر قابل نصب می باشد.

• تیغه سایز ۸۰ پرکاربرد ترین نوع تیغه کرکره برقی می باشد و عموماً جهت کرکره برقی پارکینگ ویا کرکره برقی مغازه نصب می گردد. نوع دو پل آن از نظر امنیت و استقامت بر نوع تک پل ارجعیت دارد و حداکثر ابعاد مجاز این نوع تیغه کرکره برقی عموماً (عرض ۶) x (ارتفاع ۵٫۵۵) متر می باشد.

• تیغه کرکره برقی سایز ۱۰۰ معمولاً برای مغازه هایی با سایز دهنه بزرگ و یا جهت کرکره برقی سوله نصب می گردد و تا (عرض ۷) x (ارتفاع ۷) متر قابل نصب می باشد.

• کرکره برقی سایز ۱۴۵ جهت کرکره برقی های خیلی بزرگ فروشگاهی و صنعتی و تا (عرض ۱۲) x (ارتفاع ۱۲) قابل اجرا می باشد.

 

مواردی که در کیفیت و قیمت تیغه کرکره برقی موثر است، عبارتند از:

۱٫ نوع آلومینیوم کرکره برقی و برند آن. اگر تیغه کرکره برقی از شمش استاندارد ۶۰۶۳ آلومینیوم ساخته شده باشد به مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد و این باعث می شود که تیغه کرکره برای سالها بی صدا کار کند و هرگز در ریل گیر نکند. تیغه های کرکره برقی که از آلومینیوم ضایعات تولید می شود در حدود ۳۰% ارزانتر می باشند ولی تقریباً بعد از یکسال بهره برداری شروع ایجاد صدای شدید حین حرکت میکنند و گاهی در ریل گیر می کنند که نیاز است نصاب آنرا رگلاژ نماید. بر روی تیغه های کرکره برقی یک برچسب ( کرکره برقی لیبل دار ) چسبانده شده است که معرف تولید کننده این تیغه کرکره برقی است و معمولاً برند های معتبر از شمش ۶۰۶۳ کرکره برقی تولید می نمایند، ولی متاسفانه در کشور ما تقلب لیبل و برند تیغه کرکره برقی بسیار آسان و رایج است و فقط در صورت داشتن تجربه بالا می توان کرکره برقی اصل را از تقلبی تشخیص داد. برای نمونه کرکره برقی آکرول Akroll همزمان یکی از گرانترین و ارزانترین تیغه های کرکره برقی موجود در بازار است. ( نوع اصلی آن جزء گرانترین کرکره برقی ها و نوع تقلبی آن جزء ارزانترین انواع کرکره برقی می باشد.)

۲٫ وزن تیغه کرکره برقی و میزان ضخامت جداره های آلومینیومی آن. تیغه های کرکره برقی معمولاً از ۵ الی ۱۱ کیلوگرم در مترمربع وزن دارند و هرچه وزن تیغه کرکره بالاتر باشد به همان میزان آلومینیوم مصرفی و قیمت آن بالاتر است. البته کرکره برقی خیلی سنگین چندان توصیه نمی شود چراکه بالا بردن تیغه کرکره سنگین، نیاز به موتور قویتر و البته گرانتری دارد.


کرکره برقی غضروفدار

کرکره برقی آلومینیوم حتی اگر از بیلت ۶۰۶۳ ساخته شده باشد، ممکن در دور اول چرخش که حجم تیغه دور شفت کم است صدای اندکی تولید نماید. در صورتی که بخواهیم تیغه کرکره کاملاً بی صدا عمل کند باید دوران و چرخش آن را آسانتر نماییم و این کار با افزودن یک تیغه کوچک (غضروف) به کرکره برقی امکان پذیر خواهد بود. این غضروف معمولاً سایز ۱۰، ۱۵، ۲۲ و یا ۳۰ می باشد و کاربری اصلی تیغه غضروف دار کرکره برقی، درب کرکره ای پارکینگ می  باشد که عملکرد بی صدای کرکره برقی آن بسیار مهم است.

به کرکره برقی های غضروفدار تیغه کرکره لوکس نیز می گویند و با رنگ آمیزی تیغه اصلی و غضروف با ۲ رنگ متفاوت می توان ترکیب زیبایی ایجاد نمود. تیغه های کرکره برقی غضروفی در حدود ۵۰% از کرکره برقی آلومینیومی گرانتر می باشند و البته علاوه بر بی صدا بودن، استحکام، ایمنی و زیبایی بیشتری دارند.


کرکره برقی مشبک پانچphoto_2016-05-23_15-55-27-396x170

تیغه کرکره برقی پانچ جهت زیبایی بیشتر و همچنین ورود نور بصورت ترکیبی با تیغه کرکره آلومینیوم ساده استفاده می شود. استفاده کل یک دهنه کرکره برقی با تیغه های پانچ چندان توصیه نمی شود و بهتر است حداکثر ۵-۶ ردیف از تیغه های کرکره برقی پانچ شده باشد. می توان در پشت تیغه کرکره پانچ، تلق شفاف پلی کربن نصب نمود تا از ورود و خروج هوا جلوگیری نمود، ولی در صورتی که کاربری پارکینگ باشد بهتر است در پشت تیغه کرکره پانچ نوار پلی کربن نصب نشود تا دود تولیدی اگزور خودروها از میان کرکره های پانچ خارج شود.

 


کرکره برقی طرح چوب

تیغه های کرکره برقی طرح چوب، در واقع همان کرکره های برقی آلومینویم معمولی هستند که در ابتدا با رنگ الکترواستاتیک نزدیک به رنگ چوب بعنوان آستر رنگ آمیزی می شوند و سپس توسط ماشین آلات خاصی فیلم های طرح چوب بر روی تیغه های کرکره برقی آلومینیوم کشیده و فیت می شود. بسیاری از مشتریان نگران خش افتادن و یا بلند شدن فیلم های طرح چوب هستند ولی باید بگوییم که بدترین شرایط آب و هوایی، گرما، سرما، تابش خورشید، یخبندان، شرجی و غیره هیچگ.نه تاثیری بر کیفیت و دوام این نوارهای طرح چوب ندارد و با آسودگی می توانید از این تیغه کرکره های زیبا استفاده نمایید.

به کرکره برقی طرح چوب، کرکره برقی دکورال و یا دکوراتیو نیز می گویند. قیمت کرکره برقی های طرح چوب در حدود ۳۵% از کرکره برقی های آلومینیوم معمولی گرانتر است و در تصویر پایین چند نمونه از طرح های پرمصرف این کرکره برقی ها تقدیم حضورتان می شود.10144942_1_450blade-shutters-doors-Wood-Min-Right

کلمات کلیدی:
کرکره برقی

فروش کرکره برقی

نصب کرکره برقی

کرکره اتوماتیک

کرکره برقی در منطقه یک

کرکره برقی در منطقه ۶

کرکره برقی در منطقه ۲

کرکره برقی در منطقه ۴

کرکره برقی در منطقه ۶ تهران

کرکره برقی در سعادت آباد

کرکره برقی در جنت آباد

کرکره برقی در شهران

کرکره برقی در صادقیه

کرکره برقی در پاسداران

/کرکره برقی در منطقه ۱۶/کرکره برقی در منطقه ۱۷/کرکره برقی در منطقه ۱۸/کرکره برقی در منطقه ۱۹/کرکره برقی در منطقه ۲۰/کرکره برقی در منطقه ۲۱/کرکره برقی در منطقه ۲۲/کرکره برقی در منطقه ۳/کرکره برقی در منطقه ۴/کرکره برقی در منطقه ۵/کرکره برقی در منطقه ۶/کرکره برقی در منطقه ۷/کرکره برقی در منطقه ۸/کرکره برقی در منطقه ۹/کرکره برقی در منطقه ۱۰/کرکره برقی در منطقه ۱۱/کرکره برقی در منطقه ۱۲/کرکره برقی در منطقه ۱۳/کرکره برقی در منطقه ۱۴/کرکره برقی مغازه/فروش کرکره برقی/کرکره برقی در کرج/کرکره برقی در تهران/کرکره برقی در منطقه یک/کرکره برقی در منطقه ۱/کرکره برقی در منطقه ۲/کرکره برقی در منطقه ۱۵

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.