فروش شیشه سکوریت در کرج

فروش،نصب و اجرای شیشه سکوریت در کرج و تهران

فروش شیشه سکوریت در کرج

فروش،نصب و اجرای شیشه سکوریت در کرج و تهران

کرکره برقی پنجره ، بالکن


 شیشه سکوریت در تهران    09126356737

شیشه سکوریت در کرج      09126356737

شیشه سکوریت در منطقه ۳    09126356737

 

جهت مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۶۷۳۷  تماس حاصل فرمایید

IMG_20161213_030823

جهت نصب کرکره برقی پنجره، بالکن و امثال آن معمولاً سه مورد بیشترین اهمیت را دارد:

۱٫ زیبایی و هماهنگی ظاهر کرکره برقی با نمای ساختمان

۲٫ امنیت و ضد سرقت بودن تیغه کرکره برقی

۳٫ خاصیت عایقی و عدم ورود نور، سرما، گرما و صدای محیط بیرون به داخل ساختمان

 

هماهنگی کرکره برقی با نمای ساختمان

ابتدا با انواع جانمایی کرکره برقی پنجره و بالکن آشنا خواهیم شد و سپس به معرفی انواع تیغه کرکره برقی و موتور مناسب جهت کرکره برقی پنجره و بالکن خواهیم پرداخت.

 

رول توکار و درون باکس:

این نوع جانمایی بهترین نوع جانمایی کرکره برقی پنجره و تراس است، ولی مشکلی که وجود دارد، این است که باید در حین عملیات بنای ساختمان یک باکس درون سقف با ابعاد ۴۰×۴۰ سانتیمتر در نظر گرفته شود تا زمانیکه کرکره برقی بالا می رود رول آن داخل سقف قرار گیرد و دیده نشود و برای ساختمان هایی که ساخته شده اند دیگر امکان نصب کرکره برقی پنجره با این نوع جانمایی وجود ندارد.

 

رول روکار جلوی پنجره:

این نوع نصب کرکره برقی بدلیل اینکه زمانی که کرکره برقی بالا است، رول آن جلوی پنجره را می گیرد و نور ورودی به داخل کاهش می یابد، برای پنجره چندان توصیه نمی شود. ولی بر خلاف پنجره با توجه به اینکه اگر بخواهیم کرکره برقی را برای بالکن نصب کنیم و نخواهیم رول آن بر روی دیوار خارجی ساختمان قرار گیرد گزینه مناسبی است با این تفاوت که برای بالکن می باید جهت رول کرکره برقی به سمت داخل ساختمان باشد.

 

رول روکار و بالای پنجره:

این روش نصب جهت کرکره برقی پنجره ساختمان های ساخته شده مناسب تر از روش قبل است و دیگر مشکل قرارگیری رول کرکره برقی جلوی پنجره و کاهش نور وجود ندارد. لازم به ذکر است با توجه به اینکه در این روش جانمایی، رول کرکره برقی ۳۰ سانتیمتر بالاتر نصب می شود، مقدار تیغه کرکره مصرف شده نیز بیشتر از روش قبل است و اندکی قیمت تمام شده بالاتر خواهد بود.

 

حال با توجه به شرایط نما و اینکه تصمیم داریم کرکره برقی آلومینیوم نصب کنیم و یا کرکره برقی پلی کربن شفاف، یکی از دو نوع تیغه زیر را انتخاب می نماییم. لازم بذکر است اجرای کرکره برقی شفاف تقریباً دو برابر کرکره برقی آلومینیومی هزینه درپی خواهد داشت و این مورد نیز می تواند در انتخاب نوع تیغه تاثیر گذار باشد.

 

 

امنیت کرکره برقی پنجره

هر دو کرکره برقی آلومینیوم و کرکره پلی کربن شفاف از نظر امنیتی در سطح مناسبی قرار دارند. ولی تیغه پلی کربنات شفاف با توجه به خاصیت ضد ضربه بودن و وجود یک دیواره لوله های موازی آلومینیومی و یا استیل از نظر امنیتی  در سطح بالاتری قرار دارد. نکته دیگری که در انتخاب نوع تیغه تاثیر گذار است این است که آیا کارفرما می خواهد که داخل پنجره از پشت تیغه کرکره برقی رویت شود یا خیر! همچنین با نصب جاقفلی استیل ضد سرقت و همچنین استفاده از ریل آهنی ضخیم می توان سطح امنیتی کرکره برقی را بالاتر برد.

 

خاصیت عایقی کرکره برقی پنجره

کرکره برقی شفاف پلی کربنات از نظر نفوذ گرما، سرما و صدای محیط به داخل تفاوت چندانی با کرکره برقی آلومینیومی ندارد و نکته ای که در اینجا اهمیت دارد نفوذ نور است. اگر بخواهیم که نور از کرکره برقی عبور کند ناچاریم ازکرکره برقی نانو پلی کربنات شفاف برای پنجره استفاده کنیم و در غیر اینصورت بهترین گزینه کرکره برقی آلومینیومی است.

 

موتور کرکره برقی پنجره

با توجه به اینکه کرکره برقی پنجره تعداد باز و بسته شدن زیادی در طول شبانه روز ندارد، بهترین گزینه موتور تیوبلار است که هم از نظر ظاهری فضای کمتری را اشغال میکند و هم اینکه تقریباً ۱۵% ارزانتر از موتور ساید می باشد. در شکل زیر موتور موجود در عکس سمت راست موتور ساید (نصب خارجی) و موتور موجود در سمت چپ موتور توبلار (نصب داخلی) می باشد. لازم بذکر است این موتورها در انواع معمولی و همچنین دارای برق اضطراری UPSS ارائه می شوند که البته هر دو نوع معمولی و UPS دار دارای خلاص کن دستی نیز می باشند.

002-900x300

کاور رول کرکره برقی

لازم به ذکر است که کاور کرکره برقی جزء تجهیزات استاندارد کرکره برقی نمی باشد و کارفرما می تواند در صورت تمایل با پرداخت هزینه بیشتر کاور را نیز تهیه نماید. در عکس زیر کرکره برقی پنجره در دو حالت کاوردار و فاقد کاور  به نمایش گذاشته شده است.

 

IMG_20161213_030827

کرکره برقی مغازه/فروش کرکره برقی/کرکره برقی در کرج/کرکره برقی در تهران/کرکره برقی در منطقه یک/کرکره برقی در منطقه ۱/کرکره برقی در منطقه ۲/کرکره برقی در منطقه ۳/کرکره برقی در منطقه ۴/کرکره برقی در منطقه ۵/کرکره برقی در منطقه ۶/کرکره برقی در منطقه ۷/کرکره برقی در منطقه ۸/کرکره برقی د منطقه ۹/کرکره برقی در منطقه ۱۰/کرکره برقی در منطقه ۱۱/کرکره برقی در منطقه ۱۲/کرکره برقی در منطقه ۱۳/کرکره برقی در منطقه ۱۴/کرکره برقی در منطقه ۱۵/کرکره برقی در منطقه ۱۶/کرکره برقی در منطقه ۱۷/کرکره برقی در منطقه ۱۸/کرکره برقی در منطقه ۱۹/کرکره برقی در منطقه ۲۰/کرکره برقی در منطقه ۲۱/کرکره برقی در منطقه ۲۲/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.